۱۶ اسفند ۱۳۸۵

عکس از سالار

۵ نظر:

ناشناس گفت...

عكس فوق العاده زيبايي است باز پرواز كردم به ارتفاعات البرز مركزي خاطراتم رو با مرتضي به خوبي زنده كرد اين عكس وقتي براي اولين بار تنها و بدون راهنما به چهارباغ سفر كرديم

ناشناس گفت...

سعید گرامی
درست می گویی
این عکس در سی کلیومتری راهی قرار گرفته که به چهار باغ می رود
..
ولی این زن فکر نمی کنم هیچ وقت به چهار باغ رفته باشد
او باید تمام این زمین را تیشه بزند

ناشناس گفت...

اما ميدونم و مطمئن هستم كه روح بزرگش از ارتفاعات چهارباغ نيز هميشه بلند پرواز تر است

ناشناس گفت...

aksaye kheili ghashangian... tabiat fogholaadas. ama hich kas be oon bache tavajohi nadare... vaaghean oon bache baayad oonjaa baashe???

ناشناس گفت...

شرمین عزیز
به خوب نکته ای اشاره کردی من هم منظورم از اعتراض به بی فرهنگی همین است .همین خانم نمی داند که بوده ؟چه کسی هست و چه کسی خواهد بود.
..
من از کودکی از نزدیک با زندگی اینها آشنا هستم اینها از مهاجرین زابلی و بلوچ هستند که به منطقه گرگان برای کار روی زمین مهاجرت کرده اند .وقتی که برای شستن دست و صورتش کنار جوی آب آمد وقتی به صورتش نگاه کردم حدس زدم باید قبل از بلوغ ازدواج کرده باشه