۷ آذر ۱۳۸۵


عکس از سالار

۶ نظر:

ناشناس گفت...

Nature always fascinates me. I love the see, I love this photo

ناشناس گفت...

Correction
Nature always fascinates me. I love the sea, I love this photo

ناشناس گفت...

به سالار عزیز:
خیلی عکس زیبایی بود اما اون قایق یه خورده به نظر خودت دور و بدون کیفیت نیست منظورم اینه که زیاد واضح نیست
saeedsaeedi

ناشناس گفت...

سلام
به به عجب عکسی
عجب عکاسی
عجب دوربینی
سندباد

ناشناس گفت...

با سلام
من قصدم این نبود که کشتی را بیندازم.من می خواستم مرز بین آب های شور و آب های شیرین را نشان بدهم و کشتی یک بهانه است برای این کار.
قسمت طوسی آب های شور و قسمت آبی آب های شور است
ضمنا آن که در دوردست است کشتی است که به طرف آسترا خان حرکت می کند

ناشناس گفت...

سالار همیشه از انتخاب عکسهای من شاکی است
من سر خود از عکسهای او انتخاب می کنم
مثلا در مورد این عکس می گفت چون کشتی وسط عکس قرار داره این عکس از نظر کادر بندی ایراد داره
همینجا از اشتباهاتم در مورد انتخاب عکس معذرت خواهی می کنم
ولی من از این عکس خوشم میاد و ایرادی در آن نمی بینم